Vardagsrumsbilder

Hade man tänkt efter före så hade man förstås tagit en före-bild att kunna jämföra med. Nåja. Såhär ser det ut nu i alla fall:






Skrivbordet står alltså direkt till höger när man kommer in och hyllan rakt fram. Det blir mer känsla av att det liksom är två olika rum i rummet oh inte bara ett rum där man brötade in allt som blev över. Som sagt, jag känner mig mycket nöjd!

För övrigt ska vi vara ännu med friluftsiga idag, ty vi ska ut och fiska! Det har jag gjort en enda gång i mitt liv tror jag, en tidig morgon när jag och lillebror följde med morfar ut för femton år sen eller så (vad gammal jag kände mig nu). Mannen tog fram sina fiskegrejer för en liten inventering igår. Eftersom det är just han, så blev jag inte förvånad. Men låt mig säga såhär: Där fanns en del att välja på.
4 kommentarer
Emma

Vad fint det blev!

Hoppas ni fick fisk.... jag tycker det är ganska harmoniskt att fiska men har fortfarande inte lärt mig att vare sig ta död på den eller rensa den själv

Mamman

Det blev ju jättefint å vad trevligt med fiskeutflykt. Hoppas det nappade lite . Kramar

Elin

Har ju inte sett hur det såg ut innan, men det där var fint :)

Nu har jag fixat bloggkoll o lagt till dig =)

amalia

Grymmt snyggt!!