Det ena efter det andra

Idag körde jag en kombo - vuxenskjorta och hängiga jeans. Det funkade.

I övrigt funkar jag dåligt. Idag, på min sista penicillindag, har mina halsmandlar antagit skepnaden av en oformlig massa med konstiga färger som inte ska vara där, och känslan är inte helt olik den jag hade när jag drabbades av körtelfeber härom året. Körtelfeber ska man ju tydligen bara kunna få en gång, så jag tippar på halsfluss. Det har jag aldrig provat förut. En lätt febrig känsla har slagit sig ner i sällskap med huvudvärken också. Det får nog bli ett besök hos doktorn igen imorgon. Mannen har gett mig pussförbud. Och han som är så len och nyrakad och allt!
2 kommentarer
amalia

Körtelfeber är ju grejer det...

Mamman

Men äter du penicillin?Men varför då? Kramar. Ska strax till jobbet.