Ungefär lika otroligt...?

Okej, håll i er, för här kommer det mest absurda på länge:

Inatt drömde jag att morfar var gravid och fick en bebis. Och att min mamma också var gravid och fick en bebis. Jag fick en ny moster och ett nytt syskon på samma gång. I drömmen var det konstigt, att få syster och moster samtidigt. Det där med morfar var inget jag riktigt reflekterade över förrän jag vaknade.

Mormor och morfar har fått hem en dator. Igår berättade mamma att hon var där och lärde mormor att klicka. Hon hann inte riktigt lära sig, men hon är på gång. Och så måste hon dit och lära morfar också. Det kanske var det. Tanken känns kanske ungefär lika otrolig.

1 kommentar
amalia

haha!!



Jag kommer ihåg hur farmor klagade över den där datorn, den skulle ju ta så mycket plats i deras hus... De som har så ont om plats.