Soc-gubbe klingar väl inte lika bra förstås

Jag har överlevt helgen! Det var ändå till slut rätt skönt att skrota runt i ensamhet ett par dagar. Lat har jag varit, bara gjort några små, små nyttigheter. Och jag har sovit lääänge. Det går inte att sova så länge när Mannen är hemma, för han vaknar tidigt, och det smittar. 

Igår kväll blev det lite sent däremot, och jag tror väl sällan att jag har haft en så trött måndag som idag. Bara ett bokat besök som väl var (som jag klarade med viss förvirring), men sen råkade en stackars praktikant som var på studiebesök hos oss (egentligen hade han praktik någon helt annanstans) ut för mig i ett par timmar. Han sa i och för sig när han gick att han skulle kunna tänka sig att söka sommarjobb hos oss, så jag kan ju inte ha varit helt och hållet avskräckande i alla fall. Man vet att det behövs fler män i gruppen när första frågan Torpfröken och Mi ställer när studiebesöket är avslutat är "Var han snygg??"
0 kommentarer