Detta fält måste fyllas i

Det är tur att det är onsdag en gång i veckan. Onsdagsfikat makes my day.

Häromveckan insåg jag att jag inte ska jobba sen. Alltså, jag har ju vetat om det även förut, men det har ändå liksom inte riktigt sjunkit in. Det känns allt lite sorgligt. Det finns så många fina människor här som man har lyxen att träffa varenda dag, utan att man ens behöver planera det. Sen blir man väl förstås rätt upptagen av annat (här skulle det istället kunna stå "när barnet har kommit" eller något sådant, men det känns lite för overkligt, så jag skriver inte det), så jag kanske inte hinner tänka så mycket på det. Torpfrun (som för övrigt är en nästan oförskämt piggsnygg och fräsch Torpmor) påstår att hon aldrig mer vill jobba, som det känns nu.

Just idag kan jag väl förstås kanske instämma. Min säng var ack, så skön i morse.
4 kommentarer
sys

ojojojoj det närmar sig!

Em

ojojOJOJOJ, det närmar sig!!!

sysigen

Waanderfoll!!!

Torpmodern

He he, tack för komplimangen! Vi får hoppas att min forna arbetsmoral återkommer någon gång...