Prima lyxhelg!

Åh, jag har haft en alldeles ljuvlig helg. Fru E, min äldstaste vän (jag har faktiskt känt henne i 27 år!) slet sig loss från man och barn och kom till Northern Hammer alldeles solo. Vi kunde inte minnas senast vi sågs, bara hon och jag, men det är allra minst 2-3 år sedan. Vi har satsat på lyx. Fru E har ju varit mamma i alldeles snart två år och är inte så van vid det här med lyx på egen hand. Hon var överförtjust i fredags kväll när vi intog middag vid kvart i tio-tiden. Efter läggdags, liksom..!!

I lördags avskaffade Mannen vänligt nog sig själv och for till Knowlanding och klådde sin far i bowling (nämnt sådär bara i förbifarten), medan jag och fru E ägnade oss åt lyxig långfrukost, shopping med långt inslag av caféfikapaus och därefter hemmaspa med massor av färsk frukt och hårinpackning (fru E:s hår blev i slutänden inte så lent ändå, eftersom hon sedan tog fel på lush-schampot och en alldeles vanlig tvål... Men tvålen var i alla fall väldigt grön och fin!) i bastun. Det är lyx i sig att ha denna ljuvliga människa alldeles för sig själv en hel helg. Topp!
3 kommentarer
mamman

Låter alldeles underbart det där...och var er båda väl unt...kram

fru E

TACK bästa du för allt högkvalitativt dundermys och lyx i överflöd!!! Allt från sovmorgon till nattsudd, och massor med godsaker av varierande kvalisort under hela helgen!! Skänk oxå ett varmt tack till din make för att jag fick ha dig alldeles för mig själv!! Lyxigt bara det lixom! Den här helgen förlängde livet ju!! PYSSAR!

sig

ååhhh ljuvlarns!