Intet nytt under sjukhuslampan

Trollboll har sluppit flera stick. Alla prover har varit bra. Vi har vägt henne före och efter varje måltid för att se hur mycket hon får i sig (alldeles för lite) och sen får hon påfyllning via sond det som saknas. Dom små goa kinderna rundar på sig och Lillskruttan verkar i allmänhet ganska nöjd med tillvaron.

Själv känner jag det som att vi har varit här i en evighet, trots att det bara är tre nätter. Jag vill hem. Jag vill mysa med min familj i lugn och ro. Jag vill träffa saknade vänner och familj.

Tålamod.
3 kommentarer
Anonym

Styrkekrmar från oss.

limpan

Hejja hejja gumman. Innan du vet ordet av kommer du hitta henne krypande i vattnet på duschgolvet under skötbordet med en duschskrapa i handen... Krama!

mamman

Finns ingen jag mer skulle vilja träffa mer just nu än lilla Ester och hennes föräldrar. Kraaaaar.