Det är lördag. Då får man äta hämtpizza till lunch.

Aprilväder, kallas det visst. Men det snöar åtminstone inte idag. Tack, tack!
 
Mannen har riggat fototält och nu pågår armbandsfotografering. Snyggbilder blir det. Fiiint! Sen ska jag helst sälja en massa, för det finns en massa nytt material jag skulle vilja handla hem. Och lite mer praktisk förvaring vore väl inte heller så dumt... 
 
Bröllopsdagen igår gick ganska obemärkt förbi. (Bröllopsdag! Fyra år! Hurra för oss!) Jag citerade Lejonkungen på eftermiddagen och Mannen såg frågande ut. "Lejonkungen", sa jag. "Känner du inte igen det?" Och vad svarar han? "Jag tror aldrig jag har sett Lejonkungen". Va?! Åtgärdades å det snaraste. Med daimglass till. Vad gäller dom fyra åren får vi ha en firning innestående. (Om firning inte var ett ord förut så blev det det nu.) 
 
Häppy lördag! 
1 kommentar
Moderen

Gratis till de fyra.