Morgonen i sammanfattning

Vaknade onödigt tidigt och tänkte att det skulle bli kul att berätta för syrran om min skojiga knäppa dröm. Glömde den sen. Hörde syrran borsta skorna (eller drömde jag det?). Kramade syrran hej då. Låg och degade och halvslumrade en timme eller så till. Hörde duschen igång. Hörde väckarklocka gå igång. Släppte ut en gnällande gammal basett ur sovrummet. Han gillar visst inte heller ljudet av väckarklockor. Klappade gammal basett tills duschen blev ledig. Skrämde slag på gammal basett genom att tappa kastrullock i golvet. Konstaterade att syrrans visselpanna nog inte tålde gasspis ändå. Kom precis lagom till stationen. For till centralen. Luktade mig till Lush och insåg att det där gratisprovet jag beställde på nätet med mitt senaste köp och gillade så mycket var den dyraste ansiktskrämen dom har. Köpte ändå. Gick på tåget. Tog fram mobilen och skrev blogg. Klart slut.

1 kommentar
Signe

jo jag borstade skorna. det hjälpte föga.