Långhelg

Guld i tillvaron blir det när Mannen tar ledigt en måndag och vi får långhelg tillsammans. Med såhär fint vårväder dessutom! Nu skulle man ha den däringa verandan på plats.
.
Vi har långpromenerat (det är förfärligt tråkigt att blåsippor är fridlysta här!), planerat bygge och lagat riktig mat och sådär.
.
I övrigt känns det lite som att jag börjar närma mig någon slags gräns. Man klarar nog helt enkelt inte att sova max tre timmar i taget hur länge som helst. På helgerna hjälps vi åt förstås, då blir det lite bättre. Och inatt fick jag sova hela natten. Men i veckorna är det värre. Orka...!!!
3 kommentarer
mamman

Åh, att ni ska bo så långt bort.....jag är ju rätt van att jobba på nätterna....Kraaaam! Längtar efter er.....

Emma Fahlstedt

Ljuvligt med ledighet tillsammans.



Förstår att du blir knäpp, vi har hjälpts åt rätt mycket trots att A jobbat, jag jobbade ju också, hemma med barnen...:)

den farliga

kraam ju! Om jag inte behövde tenta-plugga just nu skulle jag komma på stört och baka bröd, städa, dricka te och titta på fina Ester!