Nu är det väl vår i alla fall?

Det har varit påsk. Jag har varit förkyld och hemma i en vecka. Mor och min allrakärastesyster har hälsat på och Lilltroll har varit kungligt underhållen. Inspirationen att knyta håller minsann i sig, och lagret ökar! Mer pärlor har jag skickat efter också. Lustigt det där, hur mycket man än har tycks man alltid behöva lite mer. Jag och mor har målat påskägg också. Allt detta pysslande ledde till att jag fick för mig att jag behövde pyssla ännu mer, så jag satte mig och beställde hem lite fimolera från Panduro också, så nu ska det bli egen pärltillverkling också, är det tänkt. 
 
Idag var jag och min kära syster på A6 (häromkring uttalat ÅÅA6) och jag har köpt dyra jeans. Nästan så att jag hoppas på att få några rumpkomplimanger framöver, så att man vet att det åtminstone var värt det. 
 
 
Armbandspyssel och äggpyssel.
 
 
Armband Måla ägg makramé
2 kommentarer
sig

Lööövly att se er, kramar!

modern

Håller med ovanstående...