Och de är ändå Världens Godaste Kakor!

Julen är överstökad och vi är hemma i Jönköping igen. Julhelgens största chock var att mannen inte tyckte om mammas choklad- och mandelkakor. Alltså, han tyckte inte om dom! Det är ju närapå hädelse. Jag är helt oförstående. Många fina julklappar blev det och både brors och systers vattenpipor som vi gav dom (inhandlade i Egypten förstås) har provrökts. 

Nu har jag haft praktik ett dygn, vilket ledde tankarna åter till plugget, vilket i sin tur ledde till att jag för första gången sen jag skickade iväg kompletteringen kollade min studentmejl. Då visade det sig att jag INTE skickat iväg kompletteringen. Mejl, daterat 21 december, från seminarieledaren: Rapporten är säkert bra, men du glömde att skicka med den.  Tjosan. Nu är den iväg i alla fall.

Nu ska vi fara till JYSK och hämta det beställda bordet som borde ha varit här för över en månad sedan. Dålig sörrviss på det där stället. Kanske att man kan pruta ner det lite...?
3 kommentarer
Annsingen

Alla gillar väll kakor:))

Annsingen

Hahahaha

moneey@pea

kakakakkakaka yo yo yo 50-cent gillar kakor !