Trött.

Precis som ungdomarna på praktikplatsen så skulle jag nog behöva någon som sa åt mig att ligga i min säng klockan 22.30. Tiden går så fort på kvällarna. Dagen idag har däremot varit ganska lång. 8-17 var jag där, trots att grabbarna var lediga från skolan så var det ganska segt, hände inte mycket. Ingen som ville ha plugghjälp heller. På förmiddagen fick jag nöjet att svara i telefon i alla fall. Börjar fatta lite av all den frustration som personalen känner över de problem som finns. Vore även väldigt intressant att höra hur snacket gick i grabbarnas hemländer, innan de kom till Sverige. Uppenbart är i alla fall att många har en helt sned bild av hur det kommer att bli. Vilken chock det måste vara.
1 kommentar
amalia

Jag hade tyvärr ingen kamera med mig, och den här gången hade jag nog inte lyckats vara lika diskret...:P Vad har hänt med din rygg egentligen?