Ljuva semester, KOM till mig!

Knappt en och en halv arbetsdag kvar, sen väntar en månad i frihet!! Jag tror inte att jag har haft semester fyra veckor i sträck såhär innan, det ska bli ljuvligt.

På jobbet har jag det väldigt lugnt och väl förberett såhär strax innan det är dags att pysa, så här sitter jag och smygbloggar.

För att inte få alltför stora abstinensbesvär till följd av frånvaro av goa kolleger så blir det en liten dejt i Northern Hammer i afton. Torpfrun och jag ska ha semester nu, Nat kom tillbaka från sin i måndags, så henne har man i alla fall fått se i en vecka. Smarta är det värst med, hon har varit borta i tre veckor nu och kommer först på tisdag, och då är ju jag long gone. Så, ikväll samlar vi ihop oss för lite paviljongsmys och så. Topp!

1 kommentar
Mor

Det är dig väldigt väl unt med en riktig semester och jag hoppas den blir riktigt lång, skön och mysig. Kram