Checkat in

Väskan är packad, vätskorna i ordning i sin lilla påse, det nya passet hämtat och jag har redan checkat in. Hurra, imorrn flyger jag till England! Första anhalt blir Southampton och häng med Nicky, som jag inte träffat sedan jag var på hennes bröllop sommaren 2006. Det är ett tag sen. Sen dess har hon hunnit få tre ungar som jag ska muta med presenter så att dom tycker om mig. Vi lärde känna varann på the Caribbean Mercy Ship 2003. Vi delade en insideshytt som var precis så stor så att sängen fick plats på ena hållet och lite mindre åt andra hållet. Vi lärde känna varann ganska väl och jag la mig till med Swindonaccent. Ska bli spännande att se om hon är sig lik!
 
Jacki, vars bröllop jag ska till på lördag, lärde jag också känna på skeppet. Henne såg jag senast på nyår 05/06 i Stuttgart/Winterthur, tillsammans med några sköna tyskar och schweizare. Det är ett ännu längre tag sen. Jacki pratar 'the queens English" och är oerhört förtjust i choklad. Hon är ganska pryd och väldigt rolig. Och det ska bli så himla kul att se henne, på hennes bröllop dessutom!
 
Nicky skulle ha gått på bröllopet, men kunde inte det sen ändå, för något annat dök upp. Kontenta: Jag kommer inte att känna en kotte. Det känns lite spännande. Men jag är rätt överygad om att de har väldigt fina vänner (se bara på mig..!). Och så hoppas jag att mina halsbaciller håller sig i ordning och inte får något fuffens för sig. 
 
Ta ta! 
 
2 kommentarer
Den farliga

För du är ju ändå inte den som bara sätter sig ner och pratar med vilt främmande människor... *totalgenerad tolvårig kusin*

Svar: Haha, skulle väl ALDRIG..!!
parentes

Modern

Så glad för din skull gumman.
Å "Den farliga", det är ju tur att man utvecklas .