En Stor Dag

Idag är en stor dag, visade det sig. Den började med att vi gick upp och gjorde vanliga saker. Vi visste inte alls att det var något särskilt med den här dagen. 
 
Så, i eftermiddags, efter att jag hämtat Trollungen från förskolan, hände det som gör det här till en Stor Dag. Det där som vi har hoppats på, som vi länge inte vetat om det alls, någonsin skulle hända. De sista veckorna har vi börjat tro på det på alldeles riktigt, för även om hon har fegat så har vi sett att hon kan stå utan stöd. Det är bara de senaste dagarna som hon vågat i några fler sekunder itaget. 
 
Så idag, redan idag, kom dagen: Vårt lilltroll, 3 år och nio månader gammal, tog sina ungefär fem första steg. Och det är så fantastiskt så jag grinar. 
 
 
 
6 kommentarer
Karolin

åh så underbart! <3 grinar lite här också! Så fint att få dela glädjen över denna stora dag med er! Kram!

Mikael

Vems ögon förblir otårade? Inte mina iaf

Limpan

Ååå vad härligt!! Hejja lilltroll!

Johanna

Men åhhh, det är ju bortom fantastiskt (ja, tårögt här med)!!!

Signe

Alltså vi måste ha en fest eller nåt! Detta är ju helt fantastiskt, jag kommer att gå runt och skratta för mig själv i flera dagar (och nu längtar jag extra mycket efter Lilltrollet!)

Svar: Chokladbollar!!
parentes

Mormorn

En massa chokladbollar ;)